6 урок 8 клас
Сьогодні відбудеться робота над помилками. Так як тема "Графічні побудови. tkinter" не є простою, тому у тих, в кого виникли проблеми при розв'язанні та написанні програм, матимуть змогу виправити свої програми та надіслати мені на електронну скриньку taniagumenna94@gmail.com свою роботу.
Перед початком роботи слід зробити малюнок на аркуші у клітинку. Припустимо, що нам потрібно намалювати зображення жабеняти.

1) Після цього давайте запрограмуємо голову жабенятка і розфарбуємо її у зелений колір.

2) Додамо очі, щоб зображення було цікавішим.

3) Цього явно замало, тому продовжуємо далі.

4) Запрограмуємо ніздрі та рот

5) Додамо тулуб та лапи, у вигляді трикутників.

Завдання домашнє
Намалюйте у зошиті, у якому аркуші в клітинку зображення, яке буде містити не складні елементи. Запрограмуйте це зображення.