Урок 4

26.03.2020

Цей урок обіцяє бути дуже цікавим, тому приготуйте наперед зошит, якщо він не у клітинку, то обов'язково знайдіть хоча б аркуш у клітинку. Сьогодні ми будемо програмувати зображення. Це моя улюблена частина у python, адже я людина творча, тому люблю всяке таке :)

Спробуйте відтворити все, про що йдеться у цьому відео. У Вас обов'язково все вийде. 


Наступний текст, що розміщений внизу потрібно буде занотувати у Ваш зошит.

Модуль tkinter призначений для графічних побудов та створення графічного інтерфейсу користувача.

from tkinter import *

tk = Tk()

canvas = Canvas(tk, width=500, height=500)

canvas.pack() 


Якщо спробувати це відтворити у idle, то це виглядатиме так:

У новоствореному вікні можна розміщувати графічні побудови з фігур:

canvas.create_line(0, 0, 500, 500)
малювання лінії

canvas.create_rectangle(50, 100, 350, 50)
малювання прямокутника

canvas.create_polygon(100, 100, 200, 100, 50, 300)
малювання багатокутника

canvas.create_oval(350, 350, 80, 80)
малювання еліпса

canvas.create_arc(160, 250, 200, 100, extent=180, style=ARC)
малювання дуги

Використання кольорів:

canvas.create_rectangle(10, 10, 350, 50, fill='red')
заливка червоного кольору

canvas.create_polygon(10, 10, 100, 10, 100, 110, fill="red", outline="black")
заливка червоного кольору, контури чорного

canvas.create_oval(10, 10, 80, 80, outline="red", fill="green", width=2)
заливка зеленого кольору, контури червоного, товщина ліній 2

Цікавою можливістю є обирання кольору із палітри:

c=colorchooser.askcolor()
canvas.create_rectangle(10, 10, 350, 50, fill=c[1])


© 2020 м. Львів
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати